قوانین و مقررات

استفاده از فروشگاه سايت آسان چارت  به معنی آگاهي و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:


۱.خرید کالا و خدمات از این آموزشگاه اینترنتی بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ايران صورت مي پذيرد.
۲.خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالكیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این سایت و مجموعه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذكر منبع بلامانع است.
۳.مالکیت معنوی و مادی هرگونه محتوایی از دوره ها که به شکل فایلهای متنی، تصویری، صوتی و یا فیلم در اختیار شما قرار میگیرد متعلق به آسان چارت می باشد و یادگیرنده حق هیچ گونه کپی برداری، تغییر، ویرایش و اقتباس آن محتوا را نخواهد داشت. همچنین هر شکلی از در اختیار قراردادن محتوا به اشخاص ثالث نظیر واگذاری، فروش، اجاره، قرض،نشر و باز توزیع غیر قانونی می باشد.
۳. سايت آسان چارت هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت،بانكي، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.
۴.ارتباط مجموعه آسان چارت فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) برقرار مي گردد.
۵.فروشگاه اینترنتی آسان چارت به هیچوجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
۶.شما نیز در حفظ نام کاربری و رمز عبور خود دقت لازم را بعمل آورید و اطلاعات کاربری خود را در اختیار دیگران قرار ندهید در صورت رویت برخورد قاطع خواهد شد.

 

شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:


۱. از نظر حقوقی در معاملات فروشگاه اینترنتی آسان چارت -آسان چارت فروشنده و کاربر اینترنتی خریدار
 تلقی می شود.
۲.فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در سایت آسان چارت  درج نموده است.
۳.بعد ازاتمام موفقيت آميز فرايند خريد در سایت اسان چارت -مشخصات خريد شما از طريق ایمیل به ایمیلی كه در قسمت اطلاعات ثبت كرده ايد، ارسال خواهد شد.
 

شرایط حمل و تحویل کالا :

 

ارسال كالا در اين فروشگاه تنها از طريق پست بوده و نكته قابل توجه اين مي باشد كه هزينه پستي و از سمت فروشنده تامين ميگردد